• Wedstrijdverslag 10 december 2022: sv Houtwijk JO8-1 - Vuc J08-3

• Vandaag speelde onze toppers tegen VUC.

Wel leuk dat een aantal spelers bij het horen van de naam zeiden, \"dat mag je niet zeggen\".
    Nee jongens, het is niet te verwarren met het bekende Engelse woord welke ik niet zal herhalen.

Rachid is nog best fit hebben we gemerkt. Hij moest gelijktijdig ook de J09-1 ondersteunen i.v.m. afwezigheid van Boy en sprong van het ene veld naar het andere. Zou dat de voorbode zijn van de prestaties van het Marokkaanse elftal later die avond?

Levent heeft zijn debuut als scheidsrechter gemaakt. Volgende keer wel goed je diagonale lijn lopen he scheids!!!!

Eigenlijk is er over deze wedstrijd niet veel te melden net als de voorgaande. Houtwijk was weer de bovenliggende partij en liep uit naar een 9-2 winst.

Knap gedaan weer jongens. Allemaal hard gewerkt.

We zijn trots op elke speler. Geen één uitgezonderd want we winnen, en later misschien ook, verliezen we met zijn allen!!

Doelpuntenverloop:
    1-0: Percy
    2-0: Mattia
    2-1: Vuc
    3-1: Percy
    4-1: Percy
    5-1: Mattia
    6-1: Percy
    7-1: Rayan
    8-1: Raj
    9-1: Percy
    9-2: Vuc

Groet Erwin Rachid en Levent.