• Wedstrijdverslag 20 mei 2023: Sportclub Monster J08-1 - sv Houtwijk J08-1

• De laatste wedstrijd van de competitie wordt gespeeld bij Sportclub Monster.

Sem en Rayan starten voorin.
    Percy centraal.
    Pedro, Ahmet en Jiyan achterin.
    Raj in de goal.
    Ahmet start vandaag als aanvoerder.

De eerste kans is voor Sem. Zijn schot gaat naast.
    Dan moet Raj met zijn voet handelend optreden na een hard schot op goal van Monster.
    Opvolgend ook een hard schot op de paal van Monster.
    De eerste 10 minuten zijn voorbij met een 0-0 stand.

In het tweede deel van de eerste helft krijgt Rayan een uitbal te nemen. De keeper redt zijn schot in eerste instantie. Percy pakt de afvallende bal op maar ook de tweede keer redt de keeper knap.

Via Pedro komt Houtwijk dan toch op 0-1 na een mooi schot uit de lucht.

Rust

De tweede helft is het Houtwijk dat de beste kansen heeft.
    Percy gaat door op rechts en geeft een mooie voorzet. Jiyan schiet op de paal.

Een hard schot vanaf achteruit van Rayan komt terecht bij Ishay en hij maakt de 0-2.

Het laatste deel van de tweede helft neemt Pedro plaats in de goal, Raj gaat voetballen en wordt Sem aanvoerder.

De keeper van Monster dribbelt met de bal na een genomen achterbal en schiet tegen Rayan aan en de bal gaat in de goal. 0-3.

Raj maakt de 0-4 in de lange hoek na een genomen uitbal.

Monster maakt nog een eretreffer en de eindstand is 1-4.

Jongens een goede, toch wel verassend, eenvoudige overwinning.

Met ongeveer twee of drie gelijke spelen, twee of drie verliespartijen en de rest in winst dit seizoen, zouden we in een normale competitie ruimschoots kampioen zijn geworden.

Groetjes Rachid, Erwin en Levent.